SZKOLENIA Z MOŻLIWOŚCIĄ DOFINANSOWANIA 100%

Uczyń z kryzysu szansę na rozwój

Nie ma się co oszukiwać. Nadchodzący rok nie rysuje się w różowych barwach. Dlatego warto się do niego dobrze przygotować dzięki szkoleniom odpowiednim dla Ciebie i zespołu, po to, by:

  • przeprowadzać szybkie zmiany i nie dać się wciągnąć w spiralę nadchodzącego kryzysu,
  • mieć pewność, że podejmowane działania będą efektywne,
  • w pełni wykorzystywać potencjał swój i swoich pracowników,
  • widzieć szansę na rozwój, tam, gdzie inni widzą zagrożenia.

Zostaw swój kontakt, a odezwiemy się do Ciebie i przedstawimy szczegóły:

Dlaczego warto skorzystać

z naszego wsparcia:

Metody, które wykorzystujemy w pracy będą dla Państwa efektywne i skuteczne biznesowo.

Pracujemy w standardzie HRD BP opartym na modelu SEB™.

Kogo wspieramy:

Wspieramy mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa działające na terenie Polski, które w wyniku czynników zewnętrznych lub wewnętrznych:

– mierzą się z trudnościami finansowymi w prowadzeniu działalności gospodarczej,

– doświadczają spowolnienia, notują spadki zamówień i odpływ klientów,

– mają pozafinansowe problemy związane z obecną sytuacją.

Co możemy dla Was zrobić:

Nowa rzeczywistość prawna, dynamiczna sytuacja geopolityczna, niesprzyjająca sytuacja gospodarcza i postępujący proces cyfryzacji stawiają przedsiębiorstwom niełatwe wyzwania.

Proponujemy wsparcie na wczesnym etapie problemów w postaci:

  • dostosowania oferty szkoleniowej do rodzaju pojawiających się trudności,
  • dedykowanych szkoleń,
  • wsparcia mentoringowego.

Na nasze szkolenia można pozyskać do 100 % dofinansowania z funduszy UE.


Jak pracujemy:


  • Procesy sprzedaży i jej techniki.
  • Zarządzanie czasem handlowców.
  • Praca z celem.
  • Obiekcje klientów – ich źródło i sposoby eliminowania.
  • Komunikacja z trudnym klientem.
  • Elementy coachingowe w procesie sprzedaży 5xC.
  • Obsługa reklamacji.
  • Lejek sprzedażowy.
  • Nowoczesny prospecting.
  • Strategia ofert.
  • Polityka cenowa.
  • Techniki negcjacyjne.

  • Przywództwo, kompetencje kierownicze.
  • Narzędzia do efektywnej współpracy zespołu.
  • Manager sprzedaży = coach.
  • Coaching dla liderów.
  • Informacja zwrotna w organizacji.
  • Proaktywność zawodowa.
  • Lean Management – wykorzystanie filozofii.
  • Audyt procesów w przedsiębiorstwie.
  • Lider XXI wieku.

  • Typologia klientów i narzędzia do efektywnego porozumienia.
  • Sposoby odpowiadania na potrzeby klientów.
  • Znaczenie pierwszego wrażenia w kontakcie z klientem.
  • Obiekcje klientów – ich źródło i sposoby eliminowania.
  • Budowanie relacji z klientem.
  • Siła komunikacji w relacjach z klientem.
  • Budowanie lojalności klienta.

  • Social media w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy.
  • Content Strategy Plan.
  • Personal Branding.
  • LinkedIn – marka eksperta i zasady social sellingu.
  • Copywriting – skuteczne narzędzie sprzedażowe.
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO.
  • Spójność i strategia komunikacji na www.
  • Storytellling w biznesie.